.....................................................* ειδήσεις * νέα * ρεπορτάζ * έρευνα σύγχρονων κοινωνικοπολιτικών ζητημάτων *

~

ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Καούρ' εκάνατε - Καλώς Ήρθατε.

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

O Kαραγκιόζης Τιμωρός (Καραζορό)




   Γράφει ο Νίκος Μίχαλος  



Γιούπι για γιούπι για. Τα κλεμμένα που να είναι τελικά;
Καραγκιόζης.: Γιούπι, αρίμπα πίσω λωποδύτες, κλέφτες, αγιογδύτες, μη μου πείτε που είσθε θα σας βρω εγώ. Είμαι ο Καρα-ζορό. Έχω βάλει τετάρτη ταχύτητα στο γαϊδαράκο μου και τρέχει σαν σίφουνας, τώρα πάει με εννιά χιλιόμετρα. Εγώ έχω για ξίφος το μπλάστη της Αγλαΐας. Έχω και λάσο και θα σας πιάσω, όμως, δεν θα σας κρεμάσω μα στο γάιδαρο πίσω, θα σας δέσω και θα διαλέξετε μόνοι σας τη τιμωρία σας, αφού πρώτα φέρετε πίσω τα κλεμμένα και θα τα δώσετε σε μένα. Οι τιμωρίες είναι δύο, η πρώτη - να φάτε 100 σουβλάκια χωρίς νερό και η δεύτερη να σας κρεμάσουμε ανάποδα μ’ ένα ντενεκέ νερό και ένα καλαμάκι να ρουφάτε. Τώρα ο Νιόνιος και ο Μορφονιός θα ελέγξουν την περιουσία σας. Ο Σταύρακας θα σας μπαγλαρώσει, θα τρώτε ξύλο μετά μουσικής. Τα δυο σου χέρια πήρανε ξυλάκια και με δείρανε. Φανερωθείτε μόνοι σας γιατί ο γάιδαρος δεν αντέχει άλλο και τελειώνει και ο σανός, θα με βρείτε στη παράγκα με τα 4 παλούκια για το γνωστό σας καλωσόρισμα.
Αγλαΐα: Πάλι παραμιλάς ανδρούλη μου, αφού χθες βράδυ δεν φάγαμε τίποτα, τι σε πείραξε λοιπόν; Ξύπνησες και το παιδί;
Κολλλητήρι: Μπαμπάκο, τι είναι ο Ζορό;
Καραγκ.: Δεν κοιμόσουνα και ’σύ και τ’ άκουσες όλα; Ο Ζορό είναι ένα άτομο ζωηρό τη νύχτα και ψόφιο τη μέρα που κυνηγάει απατεώνες, τους παίρνει τα λεφτά που κλέβουν και τα δίνει στους φτωχούς.
Κολλ.: Τότε, πεσ’ του να ’ρθει καταδώ να φέρει λεφτά και κανένα τσουβάλι κουκιά.
Καραγκ.: Δεν γίνεται γιατί είναι μακριά σε άλλη χώρα γι’ αυτό είπα να γίνω εγώ Ζορό και είμαι και άτομο ζωηρό, μαύρα μάτια έχω εγώ, μαύρη μάσκα έχει αυτός, ταιριάζουμε γι’ αυτό είδα και το όνειρο απόψε.
Κολλ.: Και ποιες θα είναι οι δύο τιμωρίες μπαμπάκο;
Καραγκ.: Αύριο το πρωί θα ’ρθει ο Νιόνιος και οι άλλοι να το κουβεντιάσουμε. Η πρώτη τιμωρία είναι να φάει 100 σουβλάκια χωρίς νερό και την άλλη θα κρεμασθεί ανάποδα πάνω από ένα τενεκέ νερό.
Κολλ.: Μπαμπάκο, δεν βγάζεις τη πρώτη τιμωρία με τα σουβλάκια, να τα φάμε εμείς, γιατί αν είναι ο κλέφτης χορτοφάγος θα λακίσει και με το νόμο.
Καραγκ.: Έχεις δίκαιο, δεν το σκέφτηκα, γι’ αυτό θα καλέσω αύριο το συμβούλιο με αρχηγό τον Σταύρακα που είναι περπατημένος και έχει κάνει και λίγο φυλακή, τώρα όμως όλα τα κεφάλια μέσα, ύπνο και αύριο βλέπουμε.
Κολλ.: Μπαμπάκο, αν σου φέρουν τα λεφτά πίσω κράτα 1000 γρόσια να πάρω κινητό και ηλεκτρικό ποδήλατο.
Καραγκ.: Καλά, μέχρι τότε βολέψου με τη ντουντούκα και το γάιδαρο που είναι η προίκα της μάνας σου.
Κολλ.: Της μάνας μου;
Καραγκ.: Ναι, της μάνας σου και του πατέρα σου, αλλά κοιμήσου τώρα γιατί αύριο πρέπει να βγάλω μεροκάματο.
Αγλαΐα: Παιδί μου, μην ακούς τον πατέρα σου τι λέει, ο γάιδαρος ψόφησε πέρυσι…
Καραγκ.: Γελάστε ελληνικά και μετά πάμε όλοι για δανεικά… τίμια και παστρικά αν τη τράπεζα δεν κλείσει απ’ τη τόση λαμογιά. Χιχιχι και χαχαχα – χεχεχε και χοχοχο, άντε τώρα όλοι ύπνο σας διατάσει ο Ζορό.  
  
 ~~~~~~~
Σημ.: O συγγραφέας Νίκος Μίχαλος επιθυμεί να έρθει σε επαφή και να συνεργαστεί με καραγκιοζοπαίχτες νέους και παλαιούς. Επικοινωνία με την εφημερίδα "Αρκαδικό Βήμα"  στο email editor@arkadikovima.gr  ή στο τηλέφωνο 22940 99125 κ. Πάνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου